Serviceanmälan
Alla serviceanmälningar som kommer in prioriteras efter vilken typ av fel det är. Akuta åtgärder är när det är fara för person eller överhängande risk för följdskador på fastigheten. Fel som åtgärdas samma dag kan vara driftfunktioner som slagits ut, till exempel en vattenläcka.
Växel
Är du osäker på vem du ska kontakta hjälper vi dig gärna komma i kontakt med rätt person.
Vår växel är öppen helgfria vardagar kl. 10-16.
Service
Du kan enkelt göra en serviceanmälan via formuläret bredvid. Vi hjälper dig även på följande nummer:
Störningsjour efter kontorstid
Efter kontorstid ringer du till SOS Alarm när det gäller fel i lägenheten. Det är också vår störningsjour.
Exempel på akuta fel är risk för vattenskada, strömavbrott eller om din kyl eller frys har gått sönder. Tänk på att du får betala hela utryckningskostnaden själv om du anmäler fel som inte är akuta.